blogg?

Jo just ja! jag hade ju en blogg...kan ju säga att allt är som vanligt. Har en massa och göra och eftersom jag inte har mycket till självbehärskning så har jag inte gjort ett skit.
Har försökt göra en grej men inge svar.
Har kollat på en annan grej sen la jag ner...(skola, det sista då)
Har dock gjort en bra sak!
Låg i soffan och åt bulle medans jag såg på I used to be fat. Fick lite panik och gick ut på en timmes promenad med hundskrället istället! Nä det va fan en powerwalk! ;)


Kanske ska gå och unna mig en dusch så jag inte bara är hyfsat fräääsh utan superfräääsch när Casper kommer hem från jobbet. wiiiihoooo Har knappt träffat människan sen i fredags. Ska bli mys med lite mys ikväll.





Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-19 @ 17:38:36
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0