tar tag i livet!

Hej igen!
Det var ett tag sen sist. Kanske för att jag varit ganska upptagen mest hela tiden. Helgen spenderade jag i Umeå där jag höll i lite hudvårdsklasser. Mycket mycket roligt var det. På kvällen på lördagen blev det utgång med brudarna. Fick även lite resetips inför våran resa till Thai.

Idag har jag tagit tag i livet litegranna. Var två svängar på vårdcentralen. Först för att kolla upp benet. Som vanligt skickar dom hem mig med en annan sorts inflamationshämmande, även om det inte blir bättre av det. Andra svängen följde Casper med och vi tog vaccinations spruta. Hela armen domna typ av ett tag.

Begav mig på skolan där jag fick veta att jag klarat mitt första prov denna termin. Det var dock bara ett säkerhetsprov inför labbar men ändå ;)
Efter skolan gick jag in på Fitness24seven och fixade mig ett gymkort.
Ett bra ställe det där då man kan gymma vilken tid på dygnet som helst! Plus att det var fina lokaler tycker jag.
Kvällen har spenderats framför Dexter och ska väl se nått avsnitt till innan jag lägger mig.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0