Jävla sjukvård!!

Hej!
Jag håller seriöst på att brinna av ordentligt på sjukvården i västerbotten! Har varit skadad nu i över fyra månader och jag har försökt söka hjälp för att göra mitt ben bra igen.
Först så ville doktorn kolla på mitt ben tillsammans med en sjukgymnast för att bestämma vilka åtgärder som skulle tas. Men sjukgymnasten va aldrig där när jag kunde och sen fick jag inte komma tillbaka eftersom jag inte är skriven i Umeå längre.

Så i morse ringde jag vårdcentralen här i Skelleftehamn och hon fåga mig om jag hade varit i kontakt med ett försäkringsbolag. Jag sa nej och då fråga hon vad det va jag ville då..Jag sa att jag ville att mitt ben skulle bli bra igen så jag kan få slippa att ha ont.
Jaha ja jag ska se vad jag kan göra säger damen på andra sidan luren.

Kan du be norrlandkliniken att skicka alla papper så jag vi kan se vad dom kom fram till där.
Jo det dom kom fram till va att ipren inte gjorde det bättre.

Lika bra att skicka ärendet till försäkringsbolaget så jag kanske får en massa pengar för att jag aldrig kommer att kunna springa igen, att jag kommer ha ont resten av mitt liv och aldrig kommer kunna spela fotboll nå mer.
För ingen verkar vilja hjälpa mig ändå.

Jävla sjukvård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0