Första dagen

Idag var det första dagen på skolan för mig. eller egenligen tredje men nu har lektionerna kommit igång påriktigt.

Det känns faktiskt sjukt kul. Jag fattar inte hur jag kan ha saknat att gå i skolan så mycket som jag har gjort.
Har till och med fått en ny vän^^ vi ska sammåkas imorgon. hoho!

Är så taggad att jag till och med har spenderat kvällen med att läsa inför kapitlet som vi ska börja med imorgon. Känner mig sjukt duktig. Men lika bra eftersom vi läser i väldigt högt tempo. Imorgon väntar två lektioner företagsekonomi och första dagen på datorkunskapen.
lite skum tid bara att ha datorkunskap 17.30-21.00 inte lite länge heller!!

Nu ska jag träna lite med bollen så jag blir fitt innan jag ska till Thailand. Har mindre än en månad på mig att tappa de extra julkilorna och varaskadadkilorna jag dragit på mig nu på fyra månader. Men vad gör man inte för att se fin ut i bikini ;)
Det är inte lätt heller att vara skadad och inte kunna springa. Håller på att bli lite smått galen. Nån som har nå bra tips på träning då man inte kan använda benet?
Malin OUT





Kommentarer
Postat av: Anonym

börja simma med mig och bellan, eller mig.. Erik kommer väl aldrig följa :P

2012-01-18 @ 16:26:06
Postat av: Malin

Ja kom till Ske-å så är jag lätt på! :D

2012-01-18 @ 22:03:43
URL: http://bloomish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0